dimecres, 5 d’agost del 2015


Has descobert un jo desconegut per mi
aprofundint en el meu jo.
És com he trobat el camí més senzill per arribar a tu...
la poesia.
Actiu insaciable, he buscat i trobat,
centenars de combinacions de les mateixes paraules...
t'estimo, amor, tu i jo, desig, plaer,
junts, vida, temps, somnis, llibertat...
I la font segueix brollant,
i s'encamina cap a tu
amb la calma de saber-te el millor destí.
Tant per dir, per fer, per conèixer-nos...
No trobo descans en el saciar-me,
un més i més i no voler parar...
de tu per mi i de mi per tu.
Passaran els anys i sé, des d'ara,
que no ens sabrem prou,
és en aquesta saviesa el meu descobriment.
No em preguntis per què t'estimo,
no tinc paraules per explicar-ho.
Ens tenim per viure l'amor
i no serà prou el temps per l'aprenentatge...
                                                                      i amb ell, l'amor
T'estimo.