dimarts, 18 d’octubre del 2011

Descobrint-nos



Per que sóm aprenents del desitg
víctimes complagudes de l'atracció,
guaridors d'experiències.
dona i home, home i dona.

L'aroma de la teva pell
vaporeja del meu pit
acaronat de la virtut del freg.
Cos amb pell, pell amb cos.

Les mans cercaran l'escalfor
intuint camins i racons
sabiesa de la bona sort.
Má sobre cos, cos sobre má.

Serpentejan ara les cames
enredant el joc incert del plaer
empenyen amb força els sexes.
Tu amb el jo, jo amb el tu.

Amb el tot del moment complert
descansem ara en un sol cos
tàntrics l'un en l'altre.
Jo de tu, tu de mi.

Passat del present més futur,
el desitg la prova de l'atracció,
la fita trovar-nos en l'amor.
El teu, el meu ... el nostre.



2 comentaris:

hadama ha dit...

muy bonito toni un honor leer en catalán ufff casi ni me acuerdo me ira bien ninet

Paty Carvajal ha dit...

Cuota de misterio, de profunda conexión, de ese encanto ya percibido en tus bellas obras!!! me gusta leer tus recorridos por el alma... tengan o no salida, son cautivantes amigo!!! Un beso, Paty