dimecres, 7 de novembre del 2018


Una càlida escalfor sedosa batent sobre la meva pell,
llisca sobre el meu pit, sobre la meva esquena ... m'atrapa
                                                             
S'obre camí a cadascun dels meus porus,
dóna un nou sabor a la meva boca,
lluentor i nitidesa a la meva mirada.
La visc en el meu interior ... la meva pau
                                                           
Reconec en mi esperances renovades,
tot ho sedueix, tot ho omple, ella és ... la meva calma.

No és un somni, és tan real com tangible,
i sembla tenir ales i pell d'àngel.
Tanco els ulls i la percebo present en mi,
allargo els braços, les meves mans la palpen ... el meu tresor

S'acosta el dia de la nostra trobada.
tan proper que en mi ets com jo en tu ... l'essència de viure.