dijous, 17 de novembre del 2016


Sóc el teu fidel garant,
el que porfídia les teves paraules,
guerrer en la teva causa,
vetllador de les teves virtuts,
sanador de les teves ferides,
interpret dels teus versos,
altaveu de les teves lletres,
el que aplana el camí,
l'aigua de la font,
la llavor a la terra,
pluja d'estiu,
el sol a l'hivern,
la llum en la nit,
abric a la tardor,
adob de la teva pell.

Ets el meu tot,
tant com vull posseir,
més del que puc creure,
el somni complert,
el demà desitjat,
el meu millor record,
companya obstinada,
suport en la meva flaquesa,
la meva flor de lotus,
sang de les meves venes,
espurna del cor,
silenci en el meu descans,
companya de passos,
calor del foc,
aliment de la nit.

Som tu i jo de nosaltres,
dipositaris de l'amor,
la força del destí,
i amb això en tenim prou,
i ens és prou.