divendres, 13 de novembre del 2015

M'agrades


M'agraden els teus ulls
tenen el color i forma dels teus ulls
M'agraden els teus llavis
tenen el dibuix i son carnosos com els teus llavis
M'agraden les teves galtes i orelles i nas...
Son teus i només per se teus m'agraden
com m'agrada el tacte de les teves mans
o la sensibilitat de la teva pell
i els teus turmells, genolls, natges
i la teva esquena i espatlles
i cames, ventre i pits....
i també el timbre de la teva veu
i tot m'agrada si és teu.
M'agrada com sents i els teus sentiments
M'agrada el teu silenci i la teva companyia
M'agrada el gest i l'estar teus
i també m'agrada el bes i la tendresa
el caràcter i el mirar
M'enamores i em sé enamorat
i de tu tot m'agrada
i no em preguntis perquè t'estimo.
Saps?
M'agrade estimar-te
i m'agrada com m'estimes.

M'agrades